v/H. Larsson-Fedde
11/1970: Levert som HØEGH ROBIN til A/S Alliance( Leif Höegh & Co A/S ) Oslo
11/1978: Solgt til Vega Shipping Co Ltd( Tanker Fleet Services) London, nytt navn VEGA SEAL
00/1979: Overført til Vega Seal Co. Ltd ( Tanker Fleet Services ) London, UK
00/1981: Solgt til Treadwind Shipping Ltd( Tanker Fleet Services) Hong Kong, nytt navn TREADWIND
00/1982: Overført til Treadwind Shipping Ltd, Hong Kong
05/1985: Solgt til Gentle Breeze Ltd(Wallem Shipmanagem.Ltd)Hong Kong,nytt navn GENTLE BREEZE
09/1987: Fikk store skader 21/9 etter hun ble angrepet av en iransk hurtiggående båt i pos. N 27.50', E49.48', mens hun var på reise fra Dar-es-Salaam, Tanzania til Mina Saud, Kuwait. Hun ble truffet av 14 rakettdrevne granater i dekkshuset som forårsaket en kraftig brann i innredningen. To av mannskapet ble drept. Det tok 10 timer å slukke brannen. Bombe spesialister fant og uskadeliggjorde flere ueksploderte granater som ble funnet om bord. Hun ble slept til Singapore hvor besiktigelse førte til kondemnering. Solgt til huggere på Taiwan og ankom Kaohsiung den 26/12 -1987
00/1988: Solgt til Chosan Shipping Ltd ( Marinor Shipmanagement A/S ) Nassau, Bahamas, nytt navn MARKSMAN
12/1989: Solgt til K/S Bogey( Oslo Shipholding A/S) Oslo, nytt navn BOGEY
00/1991: Solgt til Truism Shipping Co Ltd ( Leros Management SA) Limassol, nytt navn LEROS SUN
04/1993: Solgt til China for opphugging. Ankom Zhangpu april 1993
Maskineri
Dieselmotor 2takt enkeltvirkende - 9 cylindere diam. 860x1600mm. Lisensbygget maskineri ved Kawasaki Heavy Industries Ltd. Kobe,Japan