v/H. Larsson-Fedde.
02/1975: Levert som HAVPRINS til A/S Havtor v/P. Meyer, Oslo
00/1976: Overført til A/S Havprins ( P. Meyer ) Oslo
04/1980: Overført til K/S A/S Havprins ( A/S Havtor ) Oslo
02/1985: Omdøpt RAJAH LAUT
03/1985: Overført til Havfugl Ltd ( A/S Havtor Management, Oslo) Singapore
12/1986: Solgt til A/S Klaveness Chartering ( Torvald Klaveness & Co A/S, Oslo ) Monrovia, Liberia, nytt navn BANAK
12/1987: Solgt til Amalia Nav. Co. Ltd ( Seatankers Management Co. Ltd. Limassol, Cypros, nytt navn OCEAN CARRIER
00/1989: Overført Amalia Nav. Co Ltd ( Columbia Management Ltd) Limassol, Cypros
00/1991: Solgt til Denizcilik Anonim Sirketi, Istanbul, Tyrkia, nytt navn ADALYA
06/1996: Solgt til India for opphugging. Ankom Alang den 7/6-1996
Maskineri:
Dieselmotor, 2-takt enkeltvirkende - 8 sylindere diam. 900 x 1.800 mm.
B & W - Bygget av A/B Götaverken, Göteborg, Sverige.