v/H.Larsson-Fedde.
00/1855: Levert som BIRGER JARL til James Paton & Co.,Stockholm,Sverige
00/1857: Solgt P/R Lidkøping (A.J.Bergqvist) Lidkøping, Sverige, nytt navn LIDKØPING
00/18??: Solgt til P/R Lidkøping ( Albert Peterson) Lidkøping, Sverige
00/1899: Solgt til Rederibolaget Lidkøping ( A. Rydqvist) Lidkøping ) Sverige
05/1902: Solgt til A/S Christiania Portland Cementfabrik, Kristiania, nytt navn ALF
00/1910: Solgt A/S Gyldenløve (Johansen & Egelien) Drammen, nytt navn GYLDENLØVE 3
00/1915: Solgt til D/S A/S Løven(A. Christiansen) Sandefjord, nytt navn LØVEN I
00/1920: Overført til D/S A/S Løven ( Olaf Wegger jr.) Sandefjord
06/1922: Overført til D/S A/S Løven ( Haakon Rachlew ) Sandefjord
05/1927: Overført til D/S A/S Den Nye Løven ( H. Rachlew ) Sandefjord
05/1928: Overført til D/S A/S Den Nye Løven ( Rachlews Kulforr. A/S) Sandefjord
05/1929: Overført til D/S A/S Den Nye Løven ( Haakon Rachlew ) Sandefjord
06/1939: Overført til D/S A/S Løven ( Haakon Rachlew ) Sandefjord
07/1940: Ny motor: Wichmann BHK 150 NHK 34 Fart:8 knop
01/1954: Solgt til Kristian G. Tjøsvold, Kopervik, nytt navn LOGOS
08/1954: Solgt til Bjørn Stensland, Svinør, Mandal
12/1954: Drev på land og sank ved Kalvesund etter motorhavari
00/1956: Hevet av Bjarne Folkedal,Kopervik og opphugget.
Maskineri
Compound dampmaskin - 2 cylindere diam. 12.0"-25.5". Maskineri bygget ved Lindholmens Verkstad, Gøteborg.
Kjeler bygget ved Riley Bros Ltd. Stockton