7/1952 - Levert fra Pusnes mek. Verksted, Arendal for A/S Gyldenløve v/ Johansen & Egelien A/S, Drammen - GYLDENLØVE I
2/1966 - Solgt til A/S Trafik, Fredrikstad. ( Forlenget til 107,8’ og ombygget til tankskip for svovelsyre) - nytt navn - TRAFIK II
1972 - Solgt til K/S A/S Lillevik v/ Bjarne Kristoffersen, Flekkerøy, Kristiansand ( Manager: IS
Seatrans, Bergen. Ut av fart tidlig på 80-tallet) - nytt navn - LILLEVIK.
4/1983 - Solgt til Karmøy Tankrenovasjon, Kopervik. Slept til Karmøy, lagt opp ved Reidar Birkelands Verksted.
16.12.1989 - Senket i Nedstrandsfjorden.
Maskineri:
1952:
Dieselmotor, 2takt enkltvirkende, 4cylindret, diameter 280 x 320 mm. Maskineri bygget ved Wichmann Motorfabrik A/L, Rubbestadneset.
1966:
Dieselmotor, 4takt enkltvirjende, 6cylindret, diameter 137 x 165 mm. 245 BHK ved 1.800 o. min giret ned til 360 o. min. på propell. Bygget av Caterpillar Tractor Co., Peoria, IL, USA.