1900 - Levert fra Porsgrunds mek. Verksted, Porsgrund for J. A. Larsen, Langesund/Skien - BJØRN 1920 - Solgt til A/S Trondhjems Kulkompagni, Trondhjem. 1940 - Solgt til O. Tjølsen, Stathelle/Brevik. 1946 - Solgt til Y. Fjeldvik & Finn Kristensen P/R, Porsgrunn. 1959 - Overtatt av Finn Kristensen & Harald Kristian Knudsen P/R, Porsgrunn. Ombygd til motordrevet taubåt. 14.3.1973 Solgt til Ivar C. Haaland v/ Bjørg Haaland, Stavanger/ Porsgrunn. 12.5.1976 - Solgt til Ove Wiland, Skånevik / Porsgrunn. 14.7.1977 - Solgt til Elias G. Stokken, Sagvåg/Porsgrunn. 23.2.1979 Solgt til Fekete & Co. A/S, Tønsberg/Porsgrunn. 15.6.1982 - Solgt til Thor Arne Nilsen, Fredrikstad/Porsgrunn. 1986 - Registreringshavn endret til Fredrikstad. 12/1989 - Solgt til Leif Myklebust, Bergen/Fredrikstad. 1/1990 - Solgt til Tor Arne Nilsen, Fredrikstad. 1/1990 - Videresolgt i februar til Børje Møster, Tertnes/Fredrikstad. 10/1990 - Videresolgt til Åge Nordvik, Tjeldstø/Fredrikstad. 7/1996 - I opplagt ved Husøy i Karmsundet uten motor og styrehus. 19.8.1997 - Ankom til Stavanger for hugging ved Brødrene Anda.
1900 - Compound dampmaskin - 2 cylindere. Maskineri bygget ved Porsgrunds Mekaniske Verksted, Porsgrund. 1959 - Dieselmotor. Maskineri bygget ved Wickmann Motorfabrikk A/S, Rubbestadneset.