v/H. Larsson-Fedde
7/1939: Lübecker - Wyberger Dampschiffahrt Ges., Lübeck, Tyskland - TRAVE
/1942: Rekvirert av Die Deutsche Kriegsmarine - TRAVE
/1945: Ministry of Transport( Hunting & Sons Ltd) London, U.K. - EMPIRE CHLORINE
/1952: Ministry of Transport(Levelock Shipping Co.Ltd) London, U.K. - EMPIRE CHLORINE
/1953: Den Tyske Stat,Tyskland( Ombygd Tankskip) - TRAVE
/1954: A/S Klorsalg(Egil Wolf Smith) Oslo - HYBO
/1954: omdøpt - HYBORG
/1954: omdøpt - UNIKLOR
/1956: A/S Klorsalg( Jarle Westin) Oslo - UNIKLOR
/1963: ny motor: Alpha BHK 350 Fart: 9 knop
/1972: Hydros Tankskips A/S)Oslo - UNIKLOR
/1976: A/S Klorsalg( Hydroskip A/S)Oslo - UNIKLOR
/1977: A/S Klorsalg(Hydrosklip A/S) Porsgrunn - UNIKLOR
12/1978: Friman Skeie, Kopervik - FRISNES
/1988: Friman Skeie & Co. A/S, Kopervik - FRISNES
2/1989: Øystein E. Førre, Hinna, Kopervik - FRISNES
9/1989: omdøpt - HINNATANK
/1990: Aas Sjøtransport A/S, Jøsenfjorden, Haugesund - HINNATANK
3/2000: Alu Safe A/S, Brønnøysund, Haugesund - HINNATANK
5/2000: Arctic Nav.Consultants(Hilmar Petter Andreas Bastensen) Haugesund - HINNATANK
6/2000: omdøpt - MILJØTANK
9/2000: Miljøtank A/S, Haugesund - HINNATANK
11/2002: Miljøtank A/S, Stavanger - HINNATANK
4/2005: Bøvågen Service A/S, Bøvågen, Stavanger - HINNATANK
12/2005: Mongstad Sjøtransport A/S, Fonnes, Stavanger - HINNATANK
/2017: Still in service/Fremdeles i fart
Maskineri
Dieselmotor 4 takt enkeltvirkende - 6 cylindere diam. 285x420mm. Bygget ved Motoren Werke Mannheim, Tyskland