1906 - Levert fra Soc. Esercizio Bacini, Riva Trigoso, Italia til N. Crocco, Genova, Italia - NATALE
1907 - Solgt til F. Fresone v/ E. Gagliardo, Buenos Aires, Argentina - nytt navn - HELVETIA
1916 - Innkjøpt til Norge av Jacob Ringen A/S, Haugesund - nytt navn - BRISLING
1917 - Solgt til Det Oversøiske Compagnie, Kristiania. - Videresolgt til Hans Rabes Rederi A/S (H. Rabe), Tønsberg.
6/1918 - Solgt til Svarstad Tank Rederi A/S v/ J. Svarstad, Kristiania - nytt nvn - HAUK
8/1919 - Solgt til A/S Hauk v/ Pehrson & Wessel, Drammen.
1920 - Solgt til Skibs A/S Sund II v/ Willy Gilbert, Bergen - nytt navn - KAREN
1923 - Solgt til "Sarmacja" Steam Ship Co. Ltd, Fristaden Danzig - nytt navn - WAWEL
1927 - Solgt til Rederi A/B Globe, Malmö, Sverige - nytt navn - DAGNY
1928 - - Solgt til Axel Ingmansson, Kristinehamn, Sverige.
1929 - Solgt til Rederi A/B Dagny v/ Bror Andren, Säffle, Sverige.
1.10.1945 - Sank etter kollisjon med britisk EMPIRE RAPIER i posisjon 54.17N-06.13Ø mens hun var på reise fra Vänern, Sverige til Lowestoft, England med trelast.
Maskineri:
Triple dampmaskin, 3 cylindere diam. 11.8"-18.5"-29.9". Maskineri bygget ved Soc. Esercizo Bacini, Genova, Italia. Kjeler samme.