v/H. Larsson-Fedde.
10/1922: Levert som HJELMAREN til Rederi A/B Transatlantic (G. Carlsson) Gøteborg, Sverige
00/1941: Solgt til Rederi A/B Soya (Olof Wallenius, Stockholm, Sverige
00/1942: Solgt til Rederi A/B Rio( O. H. W. Dalman) Kungsbacka, Sverige
00/1943: Solgt til Rederi A/B Rio (B. Lenberg) Kungsbacka, Sverige, nytt navn BRAILA
11/1946: Solgt til Ludv. G. Braathen, Oslo
07/1947: Solgt til A/S Broganza (Alf Mortensen) Oslo, nytt navn INGER MARIE
00/1947: Ny motor: B & W IHK 2200 Fart: 12 knop
00/1954: Solgt til Skibs A/S Cargo (Botvid Olsson) Oslo, nytt navn FRIGG
00/1956: Solgt til Johs. Presthus Rederi, Bergen, nytt navn ANNA PRESTHUS
03/1961: Solgt til A/S Otto Hestness Rederi ( Otto Hestness ) Bergen
12/1961: Omdøpt MARIKO
03/1967: Solgt til West Sea Corp. SA., Panama, nytt navn CORAL SEA
00/1968: Solgt til Peseta Shipping Corp. SA., Panama, nytt navn CRAIGFLOWER
00/1969: Solgt til Verna Nav. Co. SA., Panama, nytt navn PANDAS
07/1969: Solgt Hong Kong for opphugging. Ankom den 10/7-1969
Maskineri:
Dieselmotor 2-takt enkeltvirkende-6 cylindere diam. 600mm,
bygd ved AB. Atlas Diesel, Stockholm, Sverige.