v/H. Larsson-Fedde
09/1956: Levert som TRYSFJORD til Trygve Jensen P/R, Kristiansand S
00/1958: Solgt til Olle Hermansson P/R, Skärhamn, Sverige, nytt navn FJORDSKÄR
00/1963: Solgt til Rune Olsson P/R, Skärhamn, Sverige
00/1965: Solgt til Wm. Dennison Ltd ( Gillespie & Nicol ) Kirkwall, UK, nytt navn KIRSTEN
00/1966: Overført til Wm. Dennison ( Shapinsay ) Kirkwall, UK
00/1968: Solgt til Lind & Røkenes ( Hans M. Lind ) Harstad, nytt navn GODFJORD
00/1969: Ny motor: Deutz BHK 360 Fart: 9,5 knop
00/1975: Ny motor: Deutz BHK 600 Fart:
09/1977: Solgt til Eggesvik & Sønner A/S, Nesna, Harstad, nytt navn VEVOSA
00/1980: Overført til Eggesvik & Sønner A/S, Nesna, Mo
00/1981: Overført til Eggesvik & Sønner A/S, Nesna, Sandnessjøen
04/1988: Solgt til Lefac A/S ( Skips A/S Sirius ) Sortland, nytt navn BIOTØFF
01/1989: Solgt til Skips A/S Sirius, Sortland
00/1992: Omdøpt HESA
10/2003: Solgt til Ventilo Shipping Services Ltd, Phnom Penh, Cambodia, nytt navn TEMETERON
01/2006: Overført til Ventilo Shipping Services Ltd, Wonsan, Nordkorea
05/2009: Solgt til Mid-Atlantic Shipping Co SA, Zanzibar, Tanzania, nytt navn PRIMADONA
00/2011: Overført til Mid-Atlantic Shipping Co Sa, La Paz, Bolivia, nytt navn THUNDER BAY
06/2013: Overført til Mid-Atlantic Shipping Co. SA, ukjent flagg.
06/2013: Videre skjebne ukjent/ Further information unknown