v/H. Larsson-Fedde
03/1972: Levert som ADA GORTHON til Rederi A/B Gylfe ( Gorthons Rederier) Helsingborg, Sverige
00/1974: Forl. 36.3'- Dødvekt: 7.809 tonn. Brutto: 5.595 tonn. Net: 3.589 tonn
00/1974: Overført til Gorthons Rederi A/B, Helsingborg, Sverige
00/1983: Solgt til Tvera Shipping Co Ltd., Limassol, Cypros, nytt navn TEVERA
09/1989: Solgt til Cli-Cob Line International A/S, Drammen
09/1989: Innmeldt NIS nr 696 LAWU2
12/1989: Overført til K/S Tevera ( Cli-Cob Line International A/S ) Drammen
00/1992: Solgt til Field Marine Inc Verimar A/B) Kingstown, St.Vincent & Grenadines, nytt navn VERA
00/1997: Solgt til Eurostar Nav. Corp., Kingstown, St. Vincent & Grenadines
07/1999: Solgt til Simatech Marine SA ( Simatech Shipping & Forwarding LLC ) Kingstown, St. Vincent & Grenadines, nytt navn SIMA EXPRESS
00/2000: Solgt til Mansoor Ltd( Marco Shipping Agency) Kingstown, nytt navn APEX
00/2000: Solgt til Waterman Sh. Ltd( Corner Stone Gen. Trading ) Kingstown, nytt navn INDRA
11/2000: Overført til Waterman Sh. Ltd( Corner Stone Gen. Trading) Panama, nytt navn INDRA I
00/2002: Omdøpt ZEMBRA BELLA
03/2003: Solgt til Afro Arab Sh. & General Trading, Basseterre. St.Kitts & Nevis, nytt navn MAREG 69
00/2005: Overført til Afro Arab Sh. & General Trading Ltd) Basseterre, nytt navn INFINITY
00/2008: Solgt til Executive Agencies Ltd( Al Sail Sh. LLC) Basseterre, nytt navn AL AQEELA II
01/2010: Solgt til India for opphugging. Ankom Alang den 3/1-2010.
Maskineri:
Dieselmotor, 4takt enkltvirkende, 10cylindret, Vee, diameter 450 x 540 mm. B&W maskineri bygget ved Helsingør Skibsverft og Maskinbyggeri, Helsingør, Danmark.