v/H. Larsson-Fedde
00/1907: Levert som SVENDBORGSUND til A/S Sydfynske Dampskibsselskab, Svendborg, Danmark
07/1919: Solgt til Nils Hovden & Gustav Alexander, Kristiania, nytt navn ANGELO
10/1922: Solgt til A/S Nesodden - Nordby - Frogn Dampskibsselskap, Kristiania
00/1925: Solgt til A/S Bundefjord Dampskibsselskap, Oslo
02/1941: Solgt til A/S Nesodden - Bundefjord Dampskibsselskap, Oslo
03/1942: Rekvirert av Die Deutsche Kriegsmarine.
05/1945: Tilbakeført til A/S Nesodden - Bundefjord Dampskibsselskap, Oslo
00/1950: Solgt til Simon Innvær, Urangsvåg, Bømlo, Haugesund
00/1950: Ombygd til fraktebåt ved Thaules Mek. Verk, Haugesund. Brutto: 99 tonn. Net: 52 tonn
00/1950: ny motor: Union BHK 60 Fart:
00/1951: Solgt til Hallvard Koløy P/R, Sæbøvik, Haugesund, nytt navn KOLØYHOLM
00/1954: Solgt til Ola H. Økland, Auklandshamn, Haugesund, nytt navn HØIEVARDE
00/1963: Ny motor: Callesen BHK 245 Fart
00/1966: Solgt til Selmer Knutsen P/R, Mosterhamn, Haugesund, nytt navn S.K.S.
00/1969: Solgt til Kjell Bærøy, Finnås, Haugesund
00/1977: Overført til P/R Bærøy ( Kjell Bærøy, Finnås) Haugesund
12/1983: Overført til Bærøy Sandtransport A/S, Finnås, Haugesund
00/1984: Ny motor: Caterpillar BHK 245 Fart:
04/1995: Solgt til Ole Iglebæk Rasmussen, Bergen, Haugesund
05/2001: Solgt til Rolf Gunnar Soli Jensen, Torp, Fredrikstad, nytt navn SVENDBORGSUND
07/2006: Omdøpt ANGELO
05/2011: Solgt til Taubåt ANS, Gressvik, Fredrikstad
05/2011: Solgt til ukjent eier, Ærøskøbing, Danmark for restaurering
Maskineri:
Compound Dampmaskin 2 cylindere.
Bygget ved Werf Hubertina, Haarlem, Holland.