v/H. Larsson-Fedde
05/1955: Levert som JUDITH MARY til J.G. Peckston Ltd ( Colonel J. G. Peckston ) Stockton, UK
12/1955: Grunnstøtte i desember i finskebukta. Forlatt.
00/1956: Vraket solgt “as is” til Skibs A/S Karlander, Fredrikstad.
00/1957: Reparasjon ved Blohm & Voss, Hamburg, Vest-Tyskland, nytt navn SLEVIK
12/1959: Solgt til Coast Steamships,Pty Ltd, Freemantle, WA, Australia, nytt navn YALATA
00/1967: Solgt til West Australia Fisheries Exploration( Ross Fisheries Pty Ltd) Fremantle, Australia
00/1969: Solgt til Ross Fisheries Pty Ltd, Freemantle, WA, Australia
00/1971: Solgt til Markwell Ross Fisheries Pty. Ltd, Fremantle. Ombygget til fabrikkskip.
00/1976: Solgt til Glenfield Shipping Services Ltd, Port Vila, New Hebridene
00/1977: Overført til Glenfield Shipping Services Ltd., Panama, nytt navn GLENELG
00/1980: Solgt til Delphin Shipping Co., Panama.
00/1981: Overført til Glenelg Ltd, Panama
12/1981: Forlist på Pott Island, Belep Group, Nw av New Caledonia i desember
Maskineri:
Dieselmotor, 4takt, enkeltvirkende, 6 cyl. diam. 290x420mm,
bygd ved Maschinenbau Kiel, A.G. Kiel, Tyskland.