v/H. Larsson-Fedde
06/1877: Levert som FORRA til Jensen & Co., Trondheim
00/1900: Forlenget 8.1'- Brutto: 46 tonn. Net: 15 tonn. Dpt. 8.0'
00/1900: Ny motor: Compound 2 cyl NHK 17 IHK 100 Fart:
00/190?: Solgt til Jacob Sørensen, Kristiansand S
00/1906: Solgt til H.H. J. Løhmann, Fredrikshavn, Danmark, nytt navn TERNEN
05/1908: Solgt til A/S D/S Lodsen ( Gimle & Hauge ) Stavanger
05/1908: nytt call sign: MFDK.
09/1909; Grunnstøtte den 25/9-1909 på Bukøen.
09/1915: Solgt til Bendik Mannes, Åkrehamn, Kopervik
05/1916: Ny motor: Søndenfjeldske Petroleums Motor BHK 40 Fart:
00/1921: Overført til Bendik Mannes Konkursbo, Åkrehamn, Kopervik
12/1922: Solgt til Gunvald Damsgård, H. Holmsen & Olaf Aall, Kristiania
04/1923: Solgt til Martin Ludviksen & Georg Trogestad, Kristiania
04/1923: Solgt til Norsk Tankanlæg A/S, Kristiania, nytt navn MIL II
07/1923: Ommålt: Brutto: 49 tonn. NET: 23 tonn
00/1925: Overført til Norsk Tankanlæg A/S, Oslo
00/1933: Nytt call sign LGUK
11/1937: Solgt til Stavanger Skibs Ophugnings Co A/S, Stavanger
11/1937: Solgt til Vestenfjeldske Oljeselskap NOR A/S, Haugesund, Stavanger
03/1948: Solgt til Lars Larsen, Stavanger
05/1953: Forliste den 27/5-1953.