v/H. Larsson-Fedde
00/1915: Levert som logger ANNA til ukjent eier, Holland
00/1927: Solgt til Peter Woltmann, Hamburg, Tyskland, nytt navn HANS PETER
00/1927: Innsatt motor: Hanseat BHK 60 Fart:
00/1936: Ny motor: Deutz IHK 118 Fart:
00/1942: Forliste 1942 i Lillebælt etter minesprengning
00/1942: Solgt som vrak til C.P. Jensen, Svendborg, Danmark. Reparert, nytt navn LORENCE
00/1942: Ommålt: Dødvekt: 183 tonn. Brutto: 99 tonn. Net: 52 tonn. Dim: 83.9'- 21.6'-6.6'
01/1944: Solgt til P/R Merkur, Rønne, Danmark, nytt navn MERKURPAKET
00/1946: Ny motor: Alpha BHK 119 Fart:
09/1953: Solgt til Carlo H.C. Andersen, Vindeby, Svendborg, nytt navn MONSUNEN
09/1953: Ommålt: Dødvekt: 150 tonn. Brutto: 99 tonn. Net: 52 tonn
08/1954: Solgt til Kr. Gudmundsen P/R, Kopervik, nytt navn MODELL
00/1956: Ombygd ved Lendings Mek. Verk., Åkrehamn. Dødvekt: 183 tonn Brutto: 128 tonn.
Net: 60 tonn. Dim: 28,02m- 6,61m- 2,74m
10/1962: Solgt til Magne Nordbø, Kvitsøy, Haugesund, nytt navn SKRUE
08/1967: Solgt til Karl Årset P/R, Volda, Haugesund, nytt navn MODELL
10/1975: Solgt til Haktor Dybsland P/R, Finnås, Haugesund
11/1977: Solgt til P/R Heggøy & Sønn( Magnus Heggøy, Fitjar) Haugesund
05/1981: Solgt til Johs. Skaten P/R, Onarheim, Haugesund
11/1983: Solgt til Jan Bukkøy, Fitjar, Haugesund
00/1989: Solgt til Rolf Bernhard Espeland, Haugesund
00/1989: Ny motor: General Motors BHK 246 Fart: 9 knop
12/1989: Solgt til Arkipelag Maritim HB, Stockholm, Sverige
00/1994: Further information unknown, videre skjebne ukjent