v/H. Larsson-Fedde
02/1905: Levert som BALDER til M. Ansnæs, Kristiansund N
00/1918: Overført til Ansnæs & Sønner, Kristiansund N, nytt navn BALDER I
00/1927: Solgt til P/R Nicolai Aasbø, Kristiansund N
05/1932: Solgt til D/S A/S Balder I ( Bernt Bentsen, Vedavågen ) Kopervik
00/1947: Overført til Gudmund Bentsen, Vedavågen, Kopervik
00/1947: Ny motor: Atlas BHK 110 - ommålt: Dødvekt: 150 t. Brutto: 99 t. Net: 42 tonn
06/1953: Solgt til Trygve Tveita, Sandeid, Kopervik
00/1953: Solgt til Ola H. Økland, Auklandshamn, Kopervik
06/1954: Solgt til Torvald Valland & L. J. Vikør, Norheimsund, Kopervik
09/1957: Solgt til Olav Midtun, Eivindsvik, Bergen
09/1959: Solgt til Ånen Jacobsen, Flekkerøy, Kristiansand S, nytt navn LINDHOLM
08/1963: Solgt til Thorbjørn Flater Olsen, Svelvik, Drammen
09/1965: Solgt til Knut Nordstrand, Møllerodden, Kråkerøy, Fredrikstad
00/1968: Ny motor: Scania Vabis BHK 280 Fart:
09/1970: Solgt til Haldor Hansen & Jan Kristiansen, Gressvik, Fredrikstad
00/1992: Solgt til Gerald M. Carascom m.fl., Cacanau, Bordeaux, Frankrike
00/1992: Ombygges til seikskip. Further information unknown