v/H. Larsson-Fedde
02/1969: Levert som JO-RIVKA til I/S Lars Rej Johansen & Knut A. Knutsen (Lars Rej Johansen) Oslo
04/1974: Solgt til OY Evox A/B (R/A Gustav Erikson) Mariehamn, Åland, Finland, nytt navn EVOFRIO
01/1977: Overført til Rederi A/B Gustav Erikson, Mariehamn, nytt navn GRIPÖ
07/1985: Solgt til Igloo Lion Sh. Co( R/A Gustaf Erikson) Limassol, Cypros, nytt navn IGLO MOON
10/1988: Solgt til Union Asia Steamship Co. Ltd & Sun Long Steamship Co. Ltd, Kaohsiung, Taiwan, nytt navn UNION OCEAN
00/1991: Solgt til Union Marine S. de RL (Union Asia Steamship Company Ltd & Sun Long Steamship Co. Ltd) San Lorenzo, Honduras, nytt navn OCEAN REEFER I
00/1995: Solgt til Ace Shipping S. de R.L., San Lorenzo, Honduras, nytt navn REEFER ACE
00/1996: Solgt til Dalian Huahai Seafood Co. Ltd, Dalian, China, nytt navn HAI HUA LENG 2
00/1998: Solgt til Winfaith Shipping Co. Ltd ( Mu Dan Jiang Shipping), Phnom Penh, Cambodia.
00/2001: Solgt til ukjente interesser i China.
00/2012: Utgått Lloyds, Existerer under tvil
Maskineri
Dieselmotor 4takt enkeltvirkende-8cylindere diam. 450x550mm. Maskineri bygd ved Atlas-MaK Maschinenbau G.m.b.H. Kiel, Tyskland.