v/H. Larsson-Fedde
09/1938: Levert som STIKLESTAD til Universal Shipping Co. A/S (A. F. Klaveness & Co. A/S), Oslo
04/1940: Disponeringen overtatt av NORTRASHIP.
10/1945: Tilbakelevert rederiet.
03/1948: Overført til Skips A/S Sangstad (A. F. Klaveness & Co. A/S ) Oslo
03/1955: Solgt D/S A/S Laly (C. T. Gogstad & Co) Oslo, nytt navn LIDO
08/1955: Levert ombygd til OBO i La Spezia. Dødvekt:14.230 t. Brutto: 9451 t. Net: 5.378 tonn
09/1964: Solgt til Norsk Skips opphugging Co. A/S, Grimstad, for opphugging. Ankom 18/9-1964
Maskineri:
Dieselmotor, 4-takt/enkltv., 7-sylinder, syl. dim.: 740 x 1.500 mm. Maskineri bygd ved Burmeister & Wain Maskin- og Skibsbyggeri, København, Danmark.